Ma találtam ezt az oldalt: We Are Back.
Klasszikus Amiga-demok, -introk 100% HTML, 0% flash alapon. :-)
Egy demo életútja néha hosszú és végigcode-olt patrykkal tarkított. A Pouet-re került fel a Titan-ék Wonderswan Colorra írt demójának története, ami ismét azt bizonyítja, hogy egy szerény teljesítményű és igen visszafoogttan dokumentált hardverre is lehet látványos demót csinálni. Persze kell hozzá sok kitartás, elkerülhetetlen, hogy saját zenelejátszót írj, megkerülhetetlen, hogy megírd a platform első 3D engine-jét, az se árt ha meg tudod hackelni a ROM flashelő szoftvert. Persze a legfontosabb, hogy mindig pótold a demo készítése közben elhulló codereket. :)
Tanulságos olvasmány, ajánlott!
http://www.pouet.net/topic.php?which=8978&page=1
Tegnap óta a játékosoknak lehetősége van a Steamre beszavazni a nekik tetsző játékokat. Hajrá tehát, akinek van Steam accountja, az szavazzon egyet a Perpetuumra. És nem azért, mert a Scene.hu készítői és a játék fejlesztői között van némi személyzeti átfedés, hanem azért, mert eleve egy abszolút demoscene gyökerű játékról van szó, hiszen mint az közismert, a Conspiracy teljes aktív tagsága részt vesz a játék fejlesztésében.
Szavazásért ide kell klikkelni: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=92921690
A játék hivatalos honlapja itt: http://www.perpetuum-online.com
Emlékeztek Linus Åkessonra, vagy közismertebb nevén lft-re? Biztosan sokan érdeklődtök hogyan is sikerült neki összehozni azokat a kis kütyüket, amikre a demóit írja. A legtöbb ilyen akciójáról bőséges információval szolgál weboldalán. Azonban ezek a leírások egyenest kínainak tűnhetnek annak, aki nem tanult legalább alap szinten digitális technikákról vagy esetleg automatizálásról. Nekik igyekszek segíteni ezzel a kis linkgyűjteménnyel. Az itt összegyűjtött anyagok megértése – reményeim szerint – jó alapul szolgál majd a tovább fejlődéshez. Ígérem, hogy a végére mindenki meg fog tudni építeni egy 8-bites számítógépet! ;) Tovább…
Az új Muse video akár egy demo is lehetne. A hajtás után megnézhetitek majdnem ugyanezt realtime-ban.
Endi küldte ezt a tutoriált arról, hogy hogyan lehet fraktáljellegű objektumokat létrehozni Blenderben. A modellezésen túl coder szempontból is van relevanciája a dolognak, ugyanis hasonló effektet – gyanítom – nem is lehet nehéz megírni. A Youtube-on a video alatt további hasznos linkeket láthattok a témában. Endi kérése mindössze annyi, hogy ha valaki ez alapján hoz össze effektet, akkor említse meg honnan az ötlet.
Célegyenesénél tart a Project Giana pénzgyűjtő kampánya – 4 nap van hátra és kb. $25,000 hiányzik a célhoz. Támogasd őket te is abban, hogy ez a játék ténylegesen elkészüljön: http://www.kickstarter.com/projects/project-giana/project-giana!
A játékot a The Great Giana Sisters (C64, Amiga, Amstrad CPC, Atari ST, MSX2) és Giana Sisters DS (Nintendo DS) készítőjének (a 2009-ben elhunyt Armin Gessert által alapított Spellbound Entertainmentnek) csapatából verbuválódott Black Forest Games jegyzi. A kultikus játék 25 éves évfordulóján készülő sequel a megszokott 2D játékstílust fogja hozni, de 3D külsőbe bújtatva, és kicsit újragondolt gameplay-jel, már ami az átváltozásokat illeti. Itt arra kell gondolni, hogy kedvünk szerint válthatunk majd a Cute és Punk formák között, és ezúttal nem csak más képességet kap majd Giana, hanem magát az egész környezet is átforgatja a transzformáció, egy fényes, zöld füvű, kék egű, és egy lepusztult, ellenséges, sötét világ között. Ez így elmenne egy jól hangzó gimmicknek, de ennél jóval többről van szó, ugyanis az ellenfelek és a tereptárgyak viselkedése is megváltozik, így az alakok közti gyakori váltogatásra különböző puzzle-ök, és veszélyes helyzetek megoldásához is szükségünk lesz!
Ahogy az utóbbi időben megjelent albumaikból megtudtuk Woland és Welder az Exhumers tagjai valamiért vonzódnak a droidokhoz. A jelek szerint ez azóta csak fokozódott, mivel Melan/Astroidea-val (és még néhány nem scenerrel) közösen ugyanis mobilfejlesztésbe fogtak DroidLabor néven. A csapat stílusosan egyelőre az Andoidos játékok piacára fókuszál, de a porfólió minden bizonnyal bővülni fog.
Az első játékuk egy action puzzle, ami a hagyományos memóriajátékok stílusát firssíti fel bacikkal, és egyéb gonosz ellenfelekkel.
A játék már letölthető, és az első 25 pályája ingyenessen, minden reklámtól mentes módon kipróbálható.
További infók:
https://www.facebook.com/DroidLabor
http://droidlabor.com/
SP újraértelmezte nekünk a Spint. Embedelni nem lehet, ide kell érte klikkelni. Megéri.
Aki nem látta az eredetit, annak itt a nyancat verzió(m):
Na jó, a tovább után tényleg az eredeti látható. Tovább…
Egy kis emlék, amire Pohar hívta fel figyelmünket: Computer Karácsony. Kommentekben lehet nosztalgiázni, itt meg egy beszámoló, alább meg a video.