☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

This topic contains 81 replies, has 23 voices, and was last updated by avatar Caiwan 7 years, 5 months ago.

Viewing 30 posts - 31 through 60 (of 82 total)
  • Author
    Posts
  • #6469
    avatar
    Caiwan
    Member

    Én tudok d3d ablakot nyitni, csak nem nyitok, mert van opengl :)

    #6470
    avatar
    qq
    Member

    re

    #6471
    avatar
    Bery
    Member

    dr.dolf, akkor ezért nyer a Farbraush annyi demo compot? ;)

    #6472
    avatar
    qq
    Member

    a

    #6473
    avatar
    Bery
    Member

    Jó, hát elnézést a zajos csapattól, nem beszélem, de még csak nem is írom ezt a csúnya nyelvet, pláne nem sch-val :)

    De visszatérve az offtopicra, végül is olyan van, hogy demoscene csapatok összeállnak, ezzel ˝adva meg az állampolgárságot˝, de amikor valaki csak úgy demotool-t használ, mert van, az azért nem az igazi.

    #6474
    avatar
    Travis
    Member

    Csak egy kérdés: hány csapat ír 4k-t crinkler nélkül?

    #6475
    avatar
    Caiwan
    Member

    Engem meg az érdekelne, hogy hogyan írják meg? Legalábbis az alapjai; Hogy hoznak létre ablakot, stb …

    #6476
    avatar
    -SP-
    Member

    ^^ +1, engem is érdekelne egy 4k (esetleg 64k) tutorial

    #6477
    avatar
    archee
    Member
    #6478
    avatar
    pohar
    Member

    angolul nyelvű tutorial megfelel? ezt IQ írta:http://www.iquilezles.org/www/material/isystem1k4k/isystem1k4k.htmezt pedig Auld: http://sizecoding.blogspot.com/2007/10/tiny-opengl-windowing-code.htmlérdekes mindkét siteon körülnézni, mert szinte minden tudásukat megosztják.

    #6479
    avatar
    -SP-
    Member

    ja, IQ tutorialjait olvastam már (bár most 500-zal elszállnak a cuccok az oldalán), de itt mindenki pixel/vertex/fragment shaderekről meg ilyenekről beszél, oszt az én gépem ilyen csecsebecséket nem is tud :D illetve de, 2.0 -tól lefelé.

    #6480
    avatar
    pohar
    Member

    shaderek nélkül alap opengl dolgokkal is kezdhetsz, ahhoz nem kell csodagép

    #6481
    avatar
    blala
    Member

    2.0-as opengl siman tud shadereket. A vertex shaderek ezen a szinten nem tunnek tul fontosnak (szerintem), a pixel/fragment az meg ugyanaz. Amig egyszeru shaderekkel manipulalsz, meg a gma950 is siman tolja (legalabbis 100×100-as ablakban, muhaha)

    #6482
    avatar
    RawBits
    Member

    Bocs, hogy megszakítom a témát, de én nem szeretem a 3Ds dolgokat…

    Nagyon jó volt a party! Az egyik előadás még érdekes is volt… Köszönöm a szervezőknek és a megjelenteknek a szórakoztató és hasznos hétvégét!

    #6483
    avatar
    pohar
    Member

    RawBits: vannak nagyon klassz 2D cuccok is, például Wayang by Cybernetic Genetics

    #6484
    avatar
    blueghost
    Member

    blala: most lehet hogy hülyeséget kérdezek, mert annyira nem értek hozzá, de gma950-en van lényeges sebességkülönbség GLSL és ARBfp1.0 között?

    #6485
    avatar
    blala
    Member

    blueghost: en ugyan nem tudom mi az az arbfp1.0, de szerintem nincs. A GLSL ugye akkor forditodik hardware assembly whatever temara, amikor megkered a drivert hogy forditsa le (anelkul meg nem is meg). Ket lehetoseg lesz: vagy belefer a hardver korlataiba, es akkor gyors lesz, vagy nem, es akkor szoftrender lesz.

    btw shader-rel lehet 2d-t is csinalni :)

    #6486
    avatar
    blueghost
    Member

    blala: értem, köszi.

    #6487
    avatar
    Caiwan
    Member

    Blueghost: ARB fp/vp egy alacsonyszintű, asm szerű shader, a glsl meg a magasszintű testvére. http://en.wikipedia.org/wiki/ARB_(GPU_assembly_language)

    #6488
    avatar
    Gargaj
    Member

    Ha mar erre jarunk akkor megemlitenem ezt is, azt hiszem Caiwannal dumaltam errol party alatt de masnak is hasznos lehet: http://www.displayhack.org/2011/syncing-your-real-time-graphics-right/

    #6489
    avatar
    Caiwan
    Member

    Nekem meg ez volt a harmadik dolog amit emlitettel (displayhack) es nem jutott eszembe. A GNU rocket megvan mar, csak uzembe kene helyeznem. :)Szerk.: Arra van valamilyen mod, hogy a trackeket egy csomagfilebol is elo lehessen szedni?

    #6490
    avatar
    Gargaj
    Member

    Akko’ ideis.

    Ma voltam partyplaccon karteriteni, a kovetkezot kerdezik tolem:
    “Hallom kemeny buli volt.”
    “Ja, 170 ember.”
    “Nem arra gondolok, hanem hogy altalaban az itteni rendezvenyeken nem szoktak belepisilni a hamutartoba…”
    Szal gratz akarki is.

    Mas: Kezembe nyomtak egy fekete L-es ferfipolot “IMPERIAL COLLEGE LONDON” felirattal, gazdinak lehet erte jelentkezni.

    #6491
    avatar
    pasy
    Member

    és akkor még van valaki aki számonkér hogy miért nem szervez az ember partit?

    szégyelje magát aki ilyen paraszt volt

    #6492
    avatar
    Murphy
    Member

    Vazz! Nem hülye teenagerek járnak már partyra, hogy lehet bárki ekkora tapló? Hol volt az a hamutartó?

    #6493
    avatar
    Gargaj
    Member

    Karinthyt idezve, “Utóvégre, ha meggondoljuk, ez is vélemény.”

    #6494
    avatar
    Murphy
    Member

    No de komolyan, hamutartót forgalmas helyen szokás tartani, ott pedig nem olyan egyszer ezt a műveletet kivitelezni…

    #6495
    avatar
    zoom
    Member

    Kivéve ha valaki bevitte a wc-re, mert ott kívánt cigizni :)

    #6496
    avatar
    Gargaj
    Member

    Gondolom azokrol az allo vackokrol volt szo az udvaron.

    #6497
    avatar
    Caiwan
    Member

    Bőregér képei: Link me beautiful.

    #6498
    avatar
    zoom
    Member
Viewing 30 posts - 31 through 60 (of 82 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára