1024) return; // fail break; Ez itt úgy ahogy van hülyeség, én ilyenkor hex editort rántok, és megnézem... [ Tovább... ]"/> 1024) return; // fail break; Ez itt úgy ahogy van hülyeség, én ilyenkor hex editort rántok, és megnézem... [ Tovább... ]"/>
☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Szegény ember 3DS betöltője Reply To: Szegény ember 3DS betöltője

#5992
avatarCaiwan
Member

Uh, várjá, kihagytam valamit. Először is uv_3ds[number_of_mesh_3ds][j*6 +0]=(test.objects[i]).uvList[(test.objects[i]).meshList[j].x].u; uv_3ds[number_of_mesh_3ds][j*6 +1]=(test.objects[i]).uvList[(test.objects[i]).meshList[j].x].v; uv_3ds[number_of_mesh_3ds][j*6 +2]=(test.objects[i]).uvList[(test.objects[i]).meshList[j].y].u; uv_3ds[number_of_mesh_3ds][j*6 +3]=(test.objects[i]).uvList[(test.objects[i]).meshList[j].y].v; uv_3ds[number_of_mesh_3ds][j*6 +4]=(test.objects[i]).uvList[(test.objects[i]).meshList[j].z].u; uv_3ds[number_of_mesh_3ds][j*6 +5]=(test.objects[i]).uvList[(test.objects[i]

wrote
).meshList[j].z].v;

így. Mert este volt. Aztán:

wrote
default: ASSERT(log <<<” unknown chunk” << endl); reloff += chunk.len; ukchkFAIL++; if(ukchkFAIL>1024) return; // fail break;

Ez itt úgy ahogy van hülyeség, én ilyenkor hex editort rántok, és megnézem hogy melyik pozícióról próbál olvasni, és mit. Ésha beáll végtelenbe akkor mér nem viszi tovább az offsetet, stb … Úgy látom a legjobb az lesz, ha fogok valami gcc-t és optimalizálom ahhoz. Mellesleg ez a szegényember réteg is első ránézésre siralmas, legalább névtérbe tedd bele. A vector3d template meg több szempontból is hasznos lehet, gondolom látod :) Ezért mondtam hogy nem kéne kézpénznek venni mindent, mert mivan ha nincs uv? meg ezmegaz? azt le kéne ellenőrizni előtte, mert megint ottvagy ahol elkezded, hogy csak egy filehoz lesz jó.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára