☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Szegény ember 3DS betöltője Reply To: Szegény ember 3DS betöltője

#5967
avatarGeri
Member

Tudtommal pl a play station és a play station 2 is ilyen (nem mintha ezek kézi konzolok lennének). Lehet hogy azóta már írtak hozzá c++ compilert is, nemtom.  Ájfonyára meg objectivec a divat és nem c++, igaz, létezik hozzá valami arm-darwin-g++ nevű csoda is, tudtommal. De én erre azért semmit nem alapoznék. Mikrokontrollerekre se nagyon szokott c++ fordító lenne, csak asm és c. Charlie: az egy más szemlélet, szerintem a legtöbben ilyen extra adatokat hogy pl fény meg kameramozgások, nem a 3ds loaderen keresztül fognak kezelni, hanem engine vagy script szinten. A 3ds amúgy is szar, arra jó hogy kb minden tudja exportálni és importálni, meg arra jó hogy kiszedd az uv-t, geometriát, normalokat, textúrákat. Aztán a többi dolog úgy is annyira bugosan van benne megírva, hogy sokszor még az egyik 3d studio max által kimentett fájlt a másik be se olvassa helyesen. Tehát szerintem maradjunk annál hogy vertex,normal,uv,textúranevek. Ha valaki egy fájlformátumra alapozza az enginejét, vagy akár egy modelviewerjét, az egy zsákutca szerintem, úgyhogy ezt a precíziós vonulatot ne erőltessük.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára