Home › Forums › A Demokészítés művészete › Programozás › Demokészítés – alapok, tippek, trükkök › Reply To: Demokészítés – alapok, tippek, trükkök
Örömteli bejelentenivalóm az, hogy az lgfxengine build 498+ óta már van npot (minden videókártyára, arra is, ami nem tudja) támogatás, és jpg támogatás. Mondananom sem kell, hogy ez micsoda jótékony hatással lesz majd a jövőbeni demóim méretére, hisz a méret nagy részét eddig a nagy rle-s tga képek foglalták el. Szóval tehát elmondható hogy a kőkori textúrakezelőm immár középkorba lépett. Sajnos egyelőre azonban csak minimális számban szándékozom npot és jpg textúrákat használni, mert nagyon kényes vagyok a tökéletes kompatibilitásra és nagy fokú tesztelésre, ami a stabilitást illeti. Kell egy kis idő mire az új textúrázófeatureok élesben lgfx szoftverbe kerülhessenek. A mod 2 napot vett igénybe.Természetesen felmerülhet egyesekben a kérdés, hogy miért olyan fontos egy egyszerű jpgloadert bejelenteni. Nos, nem az, az viszont annál inkább, hogy egy sokat kritizált problémát oldottam meg ennek képében.úgyhogy Tisztelt Uraim, HOLDMACSKA!