☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Demokészítés – alapok, tippek, trükkök Reply To: Demokészítés – alapok, tippek, trükkök

#2916
avatarGargaj
Keymaster
abcug wrote
gargaj wrote:

you’re doing it wrong.

kifejted ? :) en ugy latom ezen kivul mar csak masfel irany marad:-elfelejtem a dom-ot es mindent megirod magamnak sajat classokba kozvetlen filebol importalva (vagy sajat obj. generatorral :), de akkor felesleges a net, az xna es a c#… :)-ugyesen toltok le internetrol (szamomra a (hobby) programozas nagyon nem download skill fitogtatasrol szol ): de komolyan: furcsanak talalom azt az elgondolast, ami szerint a 10 soros inicalizaciot es 2-3 soros resource letrehozasokat elrejti elolem, de pl. az alap model kezeles olyan hianyos, hogy mindent nekem kell extensionkent megirnom…

ez mind attol fugg hogy mit varsz egy interfacetol – nyilvan ha neked a 3ds.load()  + 3ds.render() az elvarasod akkor sose lesz neked jo interface – en azt vartam XNAtol hogy megsporolja nekem a szivatast olyan dolgoknal mint a memoriamanagement vagy az ijen kis helpervackok mint pl. vektormatek vagy statechange-debugging, es erre tokeletesen be is valt.contentmanagert bevallom en nem is hasznaltam.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára