☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Kaleidoscope modelling

Posted by slyspy on 2012-08-28, 22:17

Endi küldte ezt a tutoriált arról, hogy hogyan lehet fraktáljellegű objektumokat létrehozni Blenderben. A modellezésen túl coder szempontból is van relevanciája a dolognak, ugyanis hasonló effektet – gyanítom – nem is lehet nehéz megírni. A Youtube-on a video alatt további hasznos linkeket láthattok a témában. Endi kérése mindössze annyi, hogy ha valaki ez alapján hoz össze effektet, akkor említse meg honnan az ötlet.

4 Responses so far.

  1. avatar betasector says:

    Jó poén, de nem értem hogy minek a displacement, rányomtam a fehér textúrát és nem éreztem külnbséget, hiába állítottam át az értékét.

  2. avatar betasector says:

    Nyilván el kellett csesznem :D Mondjuk, a lépések sem a legegyértelműbbek, de a videó alatt található teszt file egyértelműsít.

  3. avatar betasector says:

    Endi, ez az effekt megy demoba :)

  4. avatar RawBits says:

    Ha értenék a háromdéhez, biztos imádnám… így csak tetszik! :)

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára