☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

intros.c64.org – C64 cracktro gyűjtemény

Posted by Murphy on 2008-01-07, 09:07

empirec64.pngKorábban írtunk egy Flash-ses C64 cracktro remake site-ról, valamint egy oldalról, ami a klasszikus Amiga crack intrókat gyűjti. Most itt van egy oldal, ami a C64 crack intrók eredetijeit próbálja összeszedni. Hihetetlen mennyiségű intro található rajta (a listát böngészgetve talán az összes), így garantált, hogy te is megtalálod rajta régi kedvenceidet.

Erre tessék nézelődni:
http://intros.c64.org/

Categories: Ajánló | Tags

15 Responses so far.

  1. avatar Grass says:

    Hát pl. LETHARGY egy db sincs…. :(

  2. avatar Grass says:

    Triumwyrat is van vagy egy….

  3. avatar Murphy says:

    De a lehetőség adott, hogy bekerüljetek. ;)

  4. avatar Unreal says:

    Kiraly..!
    Imadom a c64 introkat

  5. avatar Megabyte says:

    Huuh, sirály, megvan a kedvenc RSI cractro-m is. Emlékszem tetszett a zenéje, de nem tudtam kiszedni az intróból (minden másból igen) aztán elvittem répa/therapy-hoz is, de ő sem boldogult vele, valami nagyon elcseszett helyen volt. Jeroen tell bácsi tudott valamit, olyan creatures2 feelingű a zene. Ha esetleg valakinek meglenne sid-ben az jelezze !

    http://intros.c64.org/inc_download.php?iid=952

  6. avatar slyspy says:

    Javaslom ezt: http://www.hvsc.c64.org/
    Sztem benne lesz Jeroen Tellnél!

  7. avatar Megabyte says:

    Köszi már anno is néztem, de most letöltöttem a legfrissebb kollekciót, de sajna nincsen benne Tell bácsinál. :( Belehallgattam az összesbe.

  8. avatar vincenzo says:

    azért nem találod jeroen TEL-nél, mert soeren lund, vagyis jeff /camelot csinálta a zenéjét :)

    c64music/musicians/j/jeff/8th_frame.sid

  9. avatar vincenzo says:

    megnéztem hol a zene:
    $1000-től és már ott is benne van, hogy
    soren lund. 4db jmp-vel indít a player, innen könnyű felismerni. egyébként valószínűleg az 8th frame azt jelenti, hogy 8-szoros speeddel játszák le.
    hejj, régi szép idők, mikor reggel feleltem, suli előtt kb 2 órával, bekapcsoltam a gépet, betöltöttem valami demot vagy zenekollekciót, aztán megpróbáltam rippelni a zenéket… :)

  10. avatar Unreal says:

    c64 reset egy drotdarabbal, aztan rulez mar meg is volt a zene :)

  11. avatar Murphy says:

    Nekem plus/4-em volt, meg egy rakás C64-es demóm-játékom, de normális C64 cartridge-el nem volt a közelben sem, így én sokszor csináltam, hogy c64 progi betölt $1001-re, és a depackert konvertáltam, a kritikus címeket relokáltam. aztán futtat. Ha komolyabb dolgokra volt szükségem, akkor ezután megnéz, hogy hol van 2k-nyi nem használt terület a memóriában, az egész újrakezd, úgy, hogy a végén a $800-$fff-ig területet ide felmásolom, és már mehetett is a rippelés meg a konvertálás :)

  12. avatar Megabyte says:

    Köszi:) Akkor RSI-ék hazudtak a kiírásban :D

  13. avatar Oswald says:

    hu anno az elso zenem teljesen autodidakta modon rippeltem, orakig banyasztam egy demo kodjaban teljesen remenytelenul de kitartoan. aztan utana mar hamar rajottem hogy mi a pattern :)

  14. avatar vincenzo says:

    az újabb editorok általában jmp-vel indítanak, tehát ahol több jmp halmozódik és utána ráadásul “composed by….” is van, na az zene :)
    viszont valamelyik superior player genya módon a zenei adat közepébe teszi a playert, így a jmp-k előtt és után is van hasznos adat.
    arról nem is beszélve, hogy mindenféle egzotikus és egyedi player is előfordulhat, amik totál másképpen működnek…
    ja és persze van a “cgkoty”, meg az “aein” wavetable-formula :)

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára