Home › Forums › A Demokészítés művészete › Programozás › [szavazás] Linuxos demó kódolás › Reply To: [szavazás] Linuxos demó kódolás
2009-09-19 at 21:08
#5210
Geri
Member
Glutot használók figyelem: akik esetleg a demójukhoz/játékukhoz egérgörgőt használnak, figyeljenek arra, hogy windows és linux alatt (no meg esetlegesen bizonyos glut verziókkal) fordítva vannak/lehetnek az irányok! Javasolt ezt a kódrészletet használni:
#ifdef WIN32
if((button==GLUT_WHEEL_UP)&&(state==GLUT_UP)){egergorgo1=1; egergorgo2=0;}
if((button==GLUT_WHEEL_DOWN)&&(state==GLUT_UP)) {egergorgo2=1;egergorgo1=0;}
#else
if((button==GLUT_WHEEL_UP)&&(state==GLUT_UP)){egergorgo1=0; egergorgo2=1;}
if((button==GLUT_WHEEL_DOWN)&&(state==GLUT_UP)) {egergorgo2=0;egergorgo1=1;}
#endif