☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás [szavazás] Linuxos demó kódolás Reply To: [szavazás] Linuxos demó kódolás

#5210
avatarGeri
Member

Glutot használók figyelem: akik esetleg a demójukhoz/játékukhoz egérgörgőt használnak, figyeljenek arra, hogy windows és linux alatt (no meg esetlegesen bizonyos glut verziókkal) fordítva vannak/lehetnek az irányok! Javasolt ezt a kódrészletet használni:

#ifdef WIN32
if((button==GLUT_WHEEL_UP)&&(state==GLUT_UP)){egergorgo1=1; egergorgo2=0;}
if((button==GLUT_WHEEL_DOWN)&&(state==GLUT_UP)) {egergorgo2=1;egergorgo1=0;}
#else
if((button==GLUT_WHEEL_UP)&&(state==GLUT_UP)){egergorgo1=0; egergorgo2=1;}
if((button==GLUT_WHEEL_DOWN)&&(state==GLUT_UP)) {egergorgo2=0;egergorgo1=1;}
#endif

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára