☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Demokészítés – alapok, tippek, trükkök Reply To: Demokészítés – alapok, tippek, trükkök

#2918
avatarabcug
Member

hmmm… a kerdes elmeleti…
kapok-e annyi plusz, mint amennyi jatekszert elvesznek tolem ?! nos, nem…

en pl. szeretek “kis helper vackokat” irogatni :) a loader (nem egy fel :) mondjuk akar gamet akar demot irsz alap… a rendert meg ugyis manualisan csinalod, “meshcontainert” barki le tud renderelni a sajat szajize szerint… shadernek meg mindegy, hogy content.load vagy d3dxcreateeffect-el csinalod :)

bunko leszek figyelem: vegyuk az atlag magyar demot -> mesh forog a kepernyon, layerek rangatoznak, ehhez meg ennyi sem kell :)))

gond a hype, mikozben tele van felmegoldasokkal es rossz viccekkel… pelda: resource -> importer -> processor -> xnb -> importer ( x-ben ez 1 fv: resource -> importer .pont :) jajjdejo, rawcontenet2008tm :)

persze van pozitivum is, de ha valasztani kell a d3dx9_xx.dll vagy az xna kozott akkor inkabb az elobbi. demo platform eseten meginkabb… csupan ennyit mondtam, kovezzetek :)

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára