☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Demokészítés – alapok, tippek, trükkök Reply To: Demokészítés – alapok, tippek, trükkök

#2917
avatarblala
Member

Travis: haskell :), f#, ocaml, scala, c#, erlang, python, clojure, mindenfele egyeb lispek, stb. De meg a java is inkabb mint c++. (persze a szerzo messzefoldon hires ignoranciajarol, es csak az elsot ismeri ezek kozul :).

A c/c++ nem valo csak alacsony szintu programozasra. Az applikaciok amiket irnak bennuk, tipikusan nem alacsony szintuek. Raadasul jo C++ programozo minimum 3 nagysagrenddel kevesebb van mint olyan ember aki C++ -ban programozik. Ezert (is) aztan olyanok a szoftverek amilyenek. Lehet hivatkozni a sebessegre meg mindenfele, de 1) amig kovacs jancsika irja a programot, kurvara nem azon fog mulni hogy miben irja, hanem azon hogy duplan vagy triplan exponencialis algoritmusok jonnek ki a pici fejecskejebol. Ha kicsit tobb esze van akkor meg azon hogy melyik libraryt linkeli be. 2) a cpuido olcsobb mint az munkaora. (kulonosen ha a szoftver karbantartasat meg bugfixeleset is hozzavesszuk)

abcug:

en pl. kifejezetten a mai napig a legjobban szeretem c/c++ -t

es mi az a valasztek amibol a c/c++ -t szereted legjobban? vakok kozt felszemu a csaszar :)

na abbahagyom mer olyan leszek mar mint a Csarli

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára