☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Demokészítés – alapok, tippek, trükkök Reply To: Demokészítés – alapok, tippek, trükkök

#2915
avatarabcug
Member

felreertes ne essek, azert az “egymasnak esesrol” szo sincs.
tenyleg erdekelne gargaj velemenye (his way:), mert a leirasok, sdk, konyv amit eddig olvastam es az elmeny kozelrol eddig nagyon negativva tette szamomra az egeszet :)

mindig keresek valami aktualis hobortott a mainstream mellett, igy kiszeretve az arx-bol :9 de a vege mindig az, hogy csak visszajutok a c/w32/d3d vs c/x/ogl-hez (tudom, ez utobbi is fuj:)

hmmm. :( mindig mindenki ezzel a csunya c++-al szokott jonni, de azert ha megnezel barmilyen win32/nvidia/ati/SDK-t vagy egy akarmilyen tutorialt a neten, nem nagyon fogsz olyat talalni ami nehezebben olvashato lenne, mint pl. egy barmilyen c#, haskel, pascal, lisp, asm, arx, vb atlagos forras :)
_lehet_ olyat irni ez nem is vitas, de nem ez a jellemzo!

nem akarok senkit rabeszelni, soha nem is volt celom, csak megjegyeztem. en nem tartom magam jo c-ismeronek (meg programozonak sem :), de azert a kozel 10-eves c baratsagom alatt nem sokszor talalkoztam olyan segedanyaggal, tutorialal, sdk-val, ami annyira megfekudte volna a gyomrom, hogy hasznalhatatlan lenne (pedig biztos sok c++ direktivat nem ismerek). Ezert vettem a batorsagot altalanositani csupan. :)

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára