☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Demokészítés – alapok, tippek, trükkök Reply To: Demokészítés – alapok, tippek, trükkök

#2913
avatarabcug
Member

gargaj wrote:

you’re doing it wrong.

kifejted ? :)

en ugy latom ezen kivul mar csak masfel irany marad:
-elfelejtem a dom-ot es mindent megirod magamnak sajat classokba kozvetlen filebol importalva (vagy sajat obj. generatorral :), de akkor felesleges a net, az xna es a c#… :)
-ugyesen toltok le internetrol (szamomra a (hobby) programozas nagyon nem download skill fitogtatasrol szol ):

de komolyan: furcsanak talalom azt az elgondolast, ami szerint a 10 soros inicalizaciot es 2-3 soros resource letrehozasokat elrejti elolem, de pl. az alap model kezeles olyan hianyos, hogy mindent nekem kell extensionkent megirnom… Ha mar supportrol beszelunk, akkor az ne legyen felsupport. “csinald vagy ne” :)

blala: most miert ? :)
en pl. kifejezetten a mai napig a legjobban szeretem c/c++ -t (leszamitva a TED-monitorat es TASM-ot (azok az istenkiralyok :))

(tudom, nem altalanos es nem erre megy a vilag, de en azokat a programnyelveket es kornyezeteket szeretem amik korlatlan hatalmat adnak (egy biztonsagos kornyezetben (!), amig nem megy a rendszer karara, nyilvan nem akarok a driverek es az os ala turkalni, azt NE is engedje) DE nem egyfolytaban a keruloutak keresesere osztokelnek :) azt pedig kifejezetten utalom, ha megmondjak mivel mit csinalhatok es ha olyasmit akarok amire nem gondoltak akkor szopok mint a malac …)

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára