☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Demokészítés – alapok, tippek, trükkök Reply To: Demokészítés – alapok, tippek, trükkök

#2908
avatarabcug
Member

hat xna-val azert nem art vigyazni imho…
demoscene-felhasznalasra csak nagyon ovatosan ajanlanam!
ugyanis nagyon meg tudja fogni az ember kezet, valamint olyan kellemetlen meglepetesekbe sikerul rendszeresen belefutni amirol pl. d3d(x) es c++ utan azt hinned, hogy alap. aztan bazz kenytelen vagy az idod nagy reszet pl. contentprocessor bovitgetessel es extension libraryk keszitesevel tolteni. (ami azert nem annyira szorakoztato, sot k****ra nem az :)

ezzel szemben egy obj.lodert c-ben megirni vagy a d3dx-et hasznalni szazszor kenyelmesebb, plane, hogy az utobbi utan (bol ???) gyartott xna-s valtozat pl. fele annyira kezeli a hierarchyt (ertsd: semennyire:), egyszeruen elfelejt jopar propertyt (ertsd: az index es vbuffon kivul szinte mindent) etc… etc… tudom, irjak extensionokat, hat koszi szepen …) b*s*dm*g! :)

(mondjuk az mar erosen szubjektiv), de en pl. a pocsenel fogva logattam volna fel azt elso villanyoszlopra azt a barom Anders Hejlsberg-et is! koszi teso nagy voltal! :)))

ui: az viszont teny, ha eljutsz oda, hogy mindent sikeresen feltoltesz akkor mar a hlsl optimizeren meg a gpu-n mulik, hogy mennyire lesz gyors a stuffod –> atlagos mozog/forog objektum a kepernyon demonal tobb layeren sem lesz gond pl. egy mai 6×00-es geforceon :))) \o/
(az 5-os az r32f miatt erosen felejtos :) szoval hajra :)

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára