Már el is feledkeztem volna a pár héttel ezelőtti Game Developer Conference-ről, ha az AMD nem húzza eddig az ott prezentált techpaperjeinek publikussá tételét. Szerencsére a dolog megtörtént, és vannak izgalmas témák a slide-ok közt. Esik szó OpenGL ES-ről, D3D10 átállásról, a performance tooljaikról, valamint több előadás is különféle procedúrális kontent előállítási ötleteket taglal. Ez utóbbi téma kapcsán, a DICE (Battlefield sorozat) új engine-jének fejlesztése közben felhalmozott tapasztalatok is kaptak egy külön PDF-et. Demoscener szemmel ugyanakkor minden bizonnyal Carsten Wenzel (Crytek) tucatnyi látványeffektje lesz a legizgalmasabb olvasnivaló. A slide-okhoz a képre klikkelve jutsz.
Categories: Programozás |
az szandekos-e hogy egyetlen ilyen gdc-s hirben sincs benne a link a cuccokra amikrol szo van, csak par mashova mutato link a resztvevokrol? -e? vagy csak en nem talalom oket? vagy mindenki tudja fejbol csak en nem? :)
“A slide-okhoz a képre klikkelve jutsz.”-e?
nem gondoltam volna, hogy pont neked lesz feladvány :)
ez atveros, az osszes tobbi link latvanyosan a szovegben van :)