☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Hasznos library-k demokészítéshez

This topic contains 9 replies, has 8 voices, and was last updated by avatar blala 7 years, 2 months ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #1434
    avatar
    pohar
    Member

    Gyűjtsük össze azokat a libraryket, amik hasznosak lehetnek demok írásához, akár kezdőknek, akár haladóknak!pl:Multi-Dimensional Analog Literals

    #6320
    avatar
    Murphy
    Member

    Nem jó a link…

    #6321
    avatar
    pohar
    Member

    köszi, javítottam ( chrome és fórummotor nem lájkolják egymást )

    #6322
    avatar
    Murphy
    Member

    Huhh, ez annyira elengedhetetlen eszköz, és annyira templates, hogy nem is értem miért nem került még be a boost libraryba. :)

    #6323
    avatar
    Travis
    Member

    Tudom, hogy itt mindenki profi, fél szavakból is megértik egymást és még hang is van a demójukban, de ezt most nem értem.

    #6324
    avatar
    Bery
    Member

    Én nem értek félszavakból, sőt engem sem ért senki, még az anyám se, ha néma gyerek vagyok, így Travis +1 :)

    De a kezdeményezés tetszik, bár az indító példa talán nem a legrelevánsabb :)

    #6325
    avatar
    Caiwan
    Member

    Én kezdetben SOIL-t használtam a képek betöltésére; ez még a textúrát is képes létrehozni, és betenni a (openGL) csővezetékbe, még azokat a részeket sem kell megírni (viszont ajánlott). Én egy idő után elkezdtem lecsonkolni, jelenleg a kép átméretező függvényt, illetve a benne lévő stb_image-t használom.Jó kis darab. Libként is lehet fordítani, és úgy használni, illetve közvetlen be lehet rakni a kódbe (nekem előbbi valahogy nem jött össze)Jó dolog még benne hogy van .h file a stb_image-hez (amit máshol eddig nemigazán találtam, és sajátot nem akartam írni)

    #22353
    avatar
    blueghost
    Member

    Ez a video mondjuk open source játékfejlesztésről szól, de talán demokóderek számára is tanulságos lehet: http://youtu.be/r3wDnOAjrtk

    #22439
    avatar
    nap
    Member

    stb_image-hez a header file összesen két sor. Ezt írja is az stb_image.c-ben.

    // To get a header file for this, either cut and paste the header,
    // or create stb_image.h, #define STBI_HEADER_FILE_ONLY, and
    // then include stb_image.c from it.

    #22453
    avatar
    blala
    Member

    stb_image meg Haskell-hez is van! (mert csinaltam :)

    [Amugy mi ez az uj editornak alcazott ize? szeretnem vissza a regit]

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára