☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Kezdőlap Fórumok Platformok AMIGA Amiga rules !

Ennek a témakörnek tartalma 41 hozzászólás, 19 résztvevő. Utolsó frissítés: avatar thomas^sd 7 éve, 9 hónapja telt el.

30 bejegyzés megtekintése - 1-30 / 42
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #1252
    avatar
    Manson
    Tag

    Ha van c64, akkor ide az amiga fan-ok irjanak.state of the art

    #2690
    avatar
    Chip
    Tag

    Latom jo sok amigas arc irkal ide. :)

    #2691
    avatar
    Murphy
    Tag

    igen, nem ez a legerősebb szekciónk!

    #2692
    avatar
    d-lee
    Tag
    #2693
    avatar
    slyspy
    Tag

    Holnap nézzél vissza a téma miatt ide. :)

    #2694

    Eh, azt hiszem elvesztettem a fonalat. Az ACK adja a hw-t (már ez is furfi), a Ruskun meg az sw hátteret? Hogy is van ez?

    #2695
    avatar
    Chrono$
    Tag

    state of the art – ezt tudom mondani! megneztem mar 100x

    #2696

    Tudja vki hogy miért van lehalva az amiga.hu? Csak nem meghekkelte a lomos bosszúból? :)

    #2697
    avatar
    slyspy
    Tag

    Nekem inkább az lenne a kérdésem, hogy mitől volt eddig? :P

    #2698
    avatar
    mogyoro
    Tag

    Lesz új TBL demo a közeljövőben? Go Amiga Go

    #2699
    avatar
    -SP-
    Tag

    Amigáznak még a TBL-ék? Tavalyi Breakpoint óta nem láttam tőlük semmit…

    #2700
    avatar
    Gargaj
    Tag

    Akkor esetleg nezd meg a Starstruckot :D

    #2701
    avatar
    abcug
    Tag

    igen ezt a demot nagyon sajnaltam, hogy nem pc-re csinaltak meg, mert akkor nem csak jo lenne hanem szep is :(

    #2702
    avatar
    blala
    Tag

    abcug :DDD

    #2703
    avatar
    mogyoro
    Tag

    Szerintem úgy szép ahogy van! Nem lényeg a pixel mennyiség! Él a gép, izzad, rakja a képek, mi kell még… aszem a határokat már rég átlépték a kedves programozók.

    #2704
    avatar
    abcug
    Tag

    attol fugg mit nevezunk hatarnak ? pl. egy c64-en 16 szin helyett 17 szin az mar komoly teljesitmeny volna… :) gondolom a demo fut a gepen –ergo–> belul van a hatarokon :)))))

    #2705
    avatar
    Murphy
    Tag

    Hat ahol a hw regiszterek birizgalasaval produkalnak uj effekteket, videomodokat, ott valoban tul lehet lepni a tervezok altala elkepzelt hatarokat. Egy olyan gepnel, ahol manapsag mar szinte csak a CPU van hasznalva egy demohoz, ott ez kevesbe trivialis. 98-99 ota technikailag nem sok valtozas tortent az Amiga demok teren (leszamitva, hogy a 60-as lett a standard), az artwork persze egyre jobb.

    #2706
    avatar
    Charlie
    Tag

    Hat azert, ha megnezel egy ’98-as TRSI/Rise-t, meg egy TBL/Starstruckot (vagy egy tetszoleges Ephidrena demot az utobbi 3 evbol), azert az eleg meredek kijelentes, hogy sok valtozas nem tortent technikailag… (SWrender es SWrender kozott is tud eg-es-fold lenni a kulonbseg.) Az persze igaz, hogy az Amiga nem C64, “sajnos” annyira tiszta az architektura, hogy nemigazan lehet “szethekkelni” mint a C64-et, es uj videomodokat meg ilyesmiket elocsalogatni belole. A Blitter meg mar egy ‘030-al szemben is alulmarad sebessegben. Tehat marad a CPU, ha meg tobb mindent akarsz belegyomoszolni.

    Azert idokozben fu alatt volt egy-ket egesz latvanyos probalkozas A500-on, mai kodertudassal, es dizajnnal megalapozott produktok, alapgepre. Na azok viszont izombol hasznaltak mindent, amit csak talalhatsz az alaplapon. :) En ilyenbol pl. szivesen neznek meg jo sokat.

    #2707
    avatar
    Murphy
    Tag

    Azért a Rise esetében nem elfelejtendő, hogy 30-asra készült. Lehet, hogy az évszámot 1-2 évvel mellé lőtem, de a TBL demókban sok év óta nagyon kevés változást látok. Ugyanakkor az Ephidena tavalyi Breakpointos demója technikailag valóban komoly előrrelépés, csak nem sok szó esik róla, mert elég unalmasra sikerült…

    #2708
    avatar
    Charlie
    Tag

    Szerintem a TBL demo, ami megmutatja hogy azert ott is van technikai tudas a hatterben, es fejlodik az az engine, az a Requiem, ami meltatlanul underrated, es sokminden olyat mutat technikailag, amit mas TBL demokban nemigazan latsz. Csak persze nem annyira dizajnos, ezert a nep nagyresze tojik ra. Viszont ha meg a grafikus dizajnol, akkor hiaba tolsz ala barmit, ha nem hasznalja, mert a dizajnhoz ugysem kell. :)

    #2709
    avatar
    teo
    Tag

    tbl-tol milyen ujdonsagokat veltel felfedezni, ami nem volt a rainben vagy a perfect circle-ben? en az ocean machine-os voxel sceneken kivul masra nagyon nem emlekszem, az is iszonyat ronda, koszonhetoen a harmatgyenge hw-nek.max nemi effekt tuning van, de semmi tobb, de teny hogy verprofin csinaljak a recyclingot, louie meg egyszeruen fenomenalis.

    a requiem meg remek mintapeldaja annak, hogy milyen az amikor a koderek azt hiszik, hogy ertenek a designolashoz :D

    relicnel meg ugysem lesz jobb demo soha semmilyen platformon :)

    #2710
    avatar
    Murphy
    Tag

    Az ocean machine-es voxelnek azért vannak jó pillanatai ;) A Requiemben amúgy tényleg van soft shadow (bár olcsó koppincs :) ), és egy szép füst szerűség.

    #2711

    Osztom Csarli nezeteit
    amugy meg :

    Push-Mental
    http://pouet.net/prod.php?which=10727

    es a legdurvabb code szerintem

    Potion-Planet Potion
    http://pouet.net/prod.php?which=5633

    #2712
    avatar
    TrX
    Tag
    thomas^sd wrote
    Potion-Planet Potion http://pouet.net/prod.php?which=5633

    heheazt en compon lattam mekka2k2-na greetingz resznel leesett parszaz all.eheh

    #2713

    Amiga rulez (főleg a function ota :)) )

    #2714
    avatar
    Leeroy
    Tag

    Kissjuni, nem akarsz visszaigazolni azon a közösségi portálon? (Nincs reklám! :) ) Tudod, a nagydarab csúnya ember, akinek a laptopja előtt kockultál… ;P Amiga rulez too!

    #2715
    avatar
    abcug
    Tag
    TrX wrote
    heheazt en compon lattam mekka2k2-na greetingz resznel leesett parszaz all.eheh

    ezt kifejtened bovebben is ? :)vigignezve, egy atlagnal picit dizajnosabb (2002!!!) de egyaltalan nem nagy szam… es a ppc + 3d accel miatt meg meg a varazsat is elveszti, igy meg amiga demonak se tudom tekinteni (utaljatok :) a starstruckhoz kepest (ami sokkal gyengebb vason megy) meg nevetseges… meg akkor is ha fenntartom, hogy ez utobbibol nagyon szivesen megneznek egy 2006-os technikai szinvonalu valtozatot, mert az nagyon buntetne (tevedes ne essek, igy is jo, csak sajnalom, hogy lehetett volna meg sokkal jobb)!

    #2716
    avatar
    Murphy
    Tag
    abcug wrote
    vigignezve, egy atlagnal picit dizajnosabb (2002!!!) de egyaltalan nem nagy szam…

    Megnézted, és nem tűnt fel, hogy 8 percnyi látvány mellett még egy beszédszinti is van benne? :)

    #2717
    avatar
    abcug
    Tag

    ugylatszik annyira szar volt a hang minosege a videonak, vagy csak hozza vagyok mar szokva … :) hmmm. ja, hogy ez 64k ? najo, akkor elmegy :)

    #2718
    avatar
    Bery
    Tag

    Beszédszinti? Egyszerű fonéma-mintákkal kavarnak. Blala ezt 6 évvel korábban megírta már, igaz PC-re :) De ugyanígy introba (arra már nem emlékszem, hogy 4k, vagy 64k volt). Egyébként tényleg attól jó, hogy 64k, különben csak piggy :) Bár a design, meg a zene viszi, csak túl sok benne az ismétlődés, és ettől kissé unalmas.

    De postoljatok még Amiga ware-kat, amiket érdemes megnézni, és amikhez van video! (haggyá’ má’ WinUAE-val, nincs nekem arra időm! :))

30 bejegyzés megtekintése - 1-30 / 42

Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára