☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Segítség, kezdőknek! Válasz erre: Segítség, kezdőknek!

#23846
avatarCaiwan
Member

Hát nem tudom, gDebuggerrel nézd meg; különben én sem tudom, hogy mi. Amikor megláttam milyen az opengl3, inkább hagytam úgy, 2-n az egészet, mert kb mindent át kellene benne írni.

Így képről az látszik, nekem legalábbis, hogy a textúra koordináta nincs a helyén; Nincs sok ötletem, mi lehet. Tényleg a BindAttribLoc. nem hiányzik onnan? Honnan tudja, hogy az a praméter, amit a 0-s slotba raksz, az eljut abba az attribba. Más ötletem nincs.
Hogy néz ki a shader?
Hogy néz ki shader nélkül? (hogy kellene kinéznie eleve)
Próbáltál a fragment shaderba, color kimenetre kirakni a textúra koordinátát? (gl_FragDara[0].rgb = vec3(texCoord.uv, 0); vagy hasonló, nem tudom milyen a glsl~1.3)

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára