☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Szegény ember 3DS betöltője Reply To: Szegény ember 3DS betöltője

#5962
avatarCaiwan
Member

Az első nagyobb buglit most javítom benne, méghozzá a másik tag úgy írta meg a material loadert, hogy csak egy materilat tölt be. Valóban, a teszt fileban csak egy van :) Erre válaszul generáltam olyan filet amiben már három material és nulla uv van. Jöttek a meglepetések :) Atomfizika meg annyiban kell hozzá, hogy ismerni kell a vector konténerosztályt, mert olyanokba tol bele minden, mert nekem így volt kényelmest. Jelenleg még … De szeretném minél dinamikusabbá tenni, méghozzá pl. a töltő részben bennevannak egy tömbbe milyen modelek kellenek, a 3ds fileokban ottvannak a textúrák filenevei, akkor egy model betöltése után azonnal ugrik az image loaderhez, és töltögeti azokat, és generálja a textúrákat. Mondjuk ez szép és jó eddig, de ősszel kiderül hogy tényleg jó-e minden. :) De kiknek/mire/mihez kell ez neked? Gondolom valami frameworkbe/engine-be nem?

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára