Home › Forums › A Demokészítés művészete › Programozás › Szegény ember 3DS betöltője › Reply To: Szegény ember 3DS betöltője
Az első nagyobb buglit most javítom benne, méghozzá a másik tag úgy írta meg a material loadert, hogy csak egy materilat tölt be. Valóban, a teszt fileban csak egy van :) Erre válaszul generáltam olyan filet amiben már három material és nulla uv van. Jöttek a meglepetések :) Atomfizika meg annyiban kell hozzá, hogy ismerni kell a vector konténerosztályt, mert olyanokba tol bele minden, mert nekem így volt kényelmest. Jelenleg még … De szeretném minél dinamikusabbá tenni, méghozzá pl. a töltő részben bennevannak egy tömbbe milyen modelek kellenek, a 3ds fileokban ottvannak a textúrák filenevei, akkor egy model betöltése után azonnal ugrik az image loaderhez, és töltögeti azokat, és generálja a textúrákat. Mondjuk ez szép és jó eddig, de ősszel kiderül hogy tényleg jó-e minden. :) De kiknek/mire/mihez kell ez neked? Gondolom valami frameworkbe/engine-be nem?