Home › Forums › A Demokészítés művészete › Programozás › Szegény ember 3DS betöltője
- This topic has 76 replies, 14 voices, and was last updated 15 years, 6 months ago by
Geri.
-
AuthorPosts
-
2010-05-29 at 09:36 #5993
Geri
Member0.03 out
javtások:
-nem fagy ha nincs uv
-freeket megcsinálja
-inicializálja a változókat rendesen2010-05-29 at 10:33 #5994Geri
Memberna a helyzet akkor az, hogy amint Caiwan belegyártja a textúranévkiolvasót, megyek és stabilitásilag szépen javítom az egészet, kiírtom belőle a fölösleges cuccokat, meg ilyesmi, és lesz fasza össznépi szoftverkommunista 3ds loaderünk. alien.
2010-05-29 at 14:50 #5995Geri
MemberSajnos Caiwan már nem segít tovább, kénytelen leszek egyedül befejeznem a libraryt. Természetesen nagy köszönet neki azért, hogy az alapokat biztosította hozzá.
2010-05-29 at 15:29 #5996Geri
MemberEgyelőre befejeztem a dolgot.
A textúrázás végre működik. Tisztítottam picit a kódon. Ha bárkinek bármilyen ötlete, javaslata, egyebe van, nyugodtan mondja, vagy esetleg szó nélkül írja át a kódot, írja bele hogy mit írt át, aztán rakja fel.2010-05-29 at 17:06 #5997Caiwan
MemberBocs, de a kódot helyetted nem írom meg. Mellesleg ennyit is kiadni meredek lépés volt tőlem, mert a csapat többi tagjának beleegyezése is kellett volna hozzá, hogy most én ezt odaadom neked. Amúgy tervbe van véve hogy meg lesz írva minden ami neked is kellene, de ehhez meg többször át kéne gondolni, mivel engem egyedül az érdekel, hogy a mi motorunkba jó legyen, és elsősorban nem a tiedhez. Éppezért nem gányolhatok össze valamit, amit később meg ki kell dobni és/vagy használhatatlanná válik a többi.
És ne floodold szét a topicot plz.2010-05-29 at 17:08 #5998Geri
Membernem értem, miért lenne floodolás az, ha a projektről, amiről szó van, információkat osztok meg :Damúgy egyelőre minden kívánt ficsőrt belegyógyítottam, de a satbilitáson még javítani kell.
2010-05-29 at 20:00 #5999Geri
Member0.06 – msvc alatt potenciálisan exceptiont dobáló bug ki lett cserélve
2010-05-29 at 21:04 #6000Caiwan
Memberjajj értem már mit akarsz, jólvan, bocs :DEdit: Hé, most látom csak: hát én ezt nem azért adtam oda, hogy feltegyed sourceforgera, hanem hogy belső használatra.
2010-05-29 at 22:15 #6001Geri
Memberkész a 0.07, kijavítottam a normalok kezelését. Lehet weldeléssel (ez jelen esetben a közös csúcspontok normáljainak összevonását jelenti), és annélkül is betölteni a modellt. Aztán mostmár tényleg elkussolok mára. Összességében jól dolgoztunk. sailormoon.3ds ftw ;D
2010-05-30 at 08:20 #6002
MurphyMemberCool olvasni ezt a fejlesztési naplót, nekem bejön! Kivéve Caiwan avatarja, ami igencska megnehezíti az olvasást. :D
2010-05-30 at 09:21 #6003Geri
MemberÉs elfogytak a bugok is.
2010-05-30 at 12:22 #6004Travis
ModeratorCaiwan: Majd fájdalomdíjként kapsz egy TitaniumGL-t :-)
2010-05-30 at 12:27 #6005pontscho
MemberSzerintem ha mar sw render/wrapper OpenGL lib, akkor mar http://mesa3d.org/ :) Ez raadasul ingyen van es jobb minosegu. ;)
2010-05-30 at 13:57 #6006Geri
MemberPontscho opensource barátai 9 év után sem tudtak multithreaded softrenderert írni, így sajnos egy modernebb sokmagos gépen az én rendereremhez képest egy jó nagyságrenddel lejjebb található a teljesítményük. De én komolyan drukkolok nekik! ;)
2010-05-30 at 19:09 #6007pontscho
MemberAha. :)
2010-05-31 at 10:04 #6008
BeryMemberModern, sokmagos gép GPU nélkül? Még egy GMA950-el szemben is megnézném a softrenderered teljesítményét, Geri! :)
2010-05-31 at 11:03 #6009Geri
MemberNem én hozakodtam elő a szoftveres rendererrel, pusztán tényeket közöltem.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.

