Home › Forums › A Demokészítés művészete › Programozás › [szavazás] Efekt Compo
- This topic has 45 replies, 16 voices, and was last updated 12 years, 10 months ago by Murphy.
-
AuthorPosts
-
2010-03-28 at 19:18 #1407archeeMember
Hallottam emberektöl, hogy csináltak sok efektet, de nem adták be, mert nem lett belöle soha befejezett demo.Jó lenne új kategóriát(compo-t) nyitni, pl a következö feltételekkel: – max 32K. – max 1 scene – nincs hang – esetleg engedni az interaktivitast.Olyan stilusi dolgokat lehetne beadni, mint pl a Photon Race 2 vagy a mai 256 byte introk, persze érdekesebb efekttel.Mostanában megint kezd olyan érzésem lenni, hogy kb 3 ember rilizel, és a többi alkotja a közösséget. Ezzel a kategóriával pedig a kevés idejü, de érdeklödö emberek neve is ismertté válhatna. Nem kéne szégyelni, ha nincs kész.Természetesen azért kell ez a kategória, hogy nyerhessek:)Mi a véleményed? Mik legyenek a további megkötések?
2010-03-29 at 06:33 #5877SpenotMemberHmmm, ha nem csak PC-s cuccot lehetne beadni, akkor talan meg en is erot vennek magamon. Rulez :)
2010-03-29 at 10:15 #5878slyspyKeymasterHm… Első körben ebből lehetne akár scene.hu kompót is csinálni.
2010-03-30 at 07:13 #5879BeryMemberLegyen
2010-03-31 at 11:11 #5880MaNiAcMemberRulez – de a 32K-s hatar… hat ize…
2010-03-31 at 11:22 #5881archeeMemberSok vagy kevés?
2010-04-01 at 09:26 #5882MaNiAcMemberHa azt vesszuk, hogy “Hallottam emberektöl, hogy csináltak sok efektet, de nem adták be, mert nem lett belöle soha befejezett __demo__.” es”max 1 scene”akkor keves is tud lenni :)
2010-04-01 at 11:06 #5883archeeMemberEfektröl van szó, aminek code tartalma van. Nem kell tehát sok polys scene, mint a 3DS playerek korszakában.
És nem értem, miért kevés a 32k, nézd csak meg, mit hoznak ki 4K ból erölködés nélkül. a 32k c++ kód az kb annyi, amit hónapok alatt ír le az ember, és nem az a cél, hogy az nyerjen, akinek több ideje van rá.. Csak pár beállítás a compilerben, és a tömörítöbem, egy óra munka, nem kell hozzá több éves tapasztalat.2010-04-02 at 14:43 #5884MaNiAcMemberUgy latszik a —— D.E.M.O. ——- szot meg mindig nem emeltem ki elegge. :) Abba kotottem bele, hogy ahol demot mondanak egy componal, ott altalaban nem ilyen szorosak a megkotesek :) Kvazi, aki demot akart irni, de nem lett kesz vele, az nem biztos, hogy a majdnem-demo egy effektjet 32K-ba tokkal-vonoval bele tudja pakolni.Tisztan kodban megirott, texturakat, etc proceduralisan eloallito effektek inkabb a 64K, 4K introkra es nem a demokra jellemzok. (Persze vannak kivetelek) De igazabol tok mindegy…
2010-04-03 at 00:24 #5885GeriMemberVan igazság abban, amit Manyák mond. De maga az effekt kombó sem egy rossz ötlet. A mérekorlátba inkább nem szólnék bele, mert a legutóbbi botrányt ezzel kapcsolatban is én okoztam.
2010-04-03 at 07:55 #5886MurphyMemberHa az ember 2-3 textúrát is használ, és mondjuk egy zenét is berak alá akkor azért nem árt valami jóval nagyobb méretkorlát.Egyébként az ötlet jó, támogatom!
2010-04-03 at 09:32 #5887archeeMemberA zene kizárva. Így ugyanis ütközne a már meglevö kategóriákkal. Ennek pont az a lényege, hogy a félkész cuccokat ide dobja ki az ember. Ha a nyeréshez több hónapot kell dolgozni, akkor már nem felel meg a célnak. Arra ott a 64k intro kategória.
2010-04-03 at 11:31 #5888archeeMemberIgen, a méretkorlát elgondolkodtató… Azért kell sok egyéb megkötés, hogy az introval ne ütközzön.
De 64knál nagyobb akkor sem kéne. Inkább közre adunk néhány texture generálót C ben, ami max 2 Kb-ot vesz el.2010-04-04 at 06:20 #5889teoMembergeri + meretkorlatos hozzaszolas = LOL!
2010-04-04 at 12:30 #5890RemageMemberMéretkorlátot én sem erőltetném, ezzel csak “kizárod” azokat, akik grafikust is be szeretnének vonni a prod.-ba…
2010-04-04 at 22:01 #5891GeriMemberamúgy szerintem lehetne olyat is hogy classic accelerated 3d
hogy mittomén p1 non mmx 75 mhz, voodoo1 vagy s3 trio3d, 32 mega sd ram, 640x480x162010-04-05 at 02:48 #5892teoMembernyilvan kurva sok ertelme lenne ösregi hardverekhez kötni a dolgot.
2010-04-05 at 08:06 #5893TravisModeratorGeri, mondd ki nyíltan: TitaniumGL compót akarsz.
2010-04-05 at 09:51 #5894blueghostMemberteo: miért, C64-re mi értelme demót írni?
2010-04-05 at 10:25 #5895GeriMemberIgazából a TitaniumGL elég csigán megy trio3d-n, voodoora meg ott a mesafx :P Szóval semmi önös érdek nincs a javaslat mögött, de sztem jó lenne egy ilyen kompó, legalább a kis grafikájú fixedfunct demókat el lehetne szeparálni a shadereffekt hajhászó demóktól.
2010-04-05 at 15:01 #5896MurphyMemberElőször próbálkozzunk meg egy összevonttal, aztán ha sokan készülnek, és lesz igény a szeparálódásra akkor elég lesz ezt átgondolni.
2010-04-06 at 09:40 #5897teoMemberblueghost: mert pl aktiv c64 scene a mai napig letezik, oldschool pc-s meg nem (legalabbis nem tudnek epkezlab demot felsorolni az elmult 5 evböl).
effektkompot meg talan nem kene olyan vashoz kötni amit max lomtalanitaskor tudsz beszerezni.
2010-04-06 at 11:13 #5898blueghostMemberHát azért C64-et se kapni minden sarkon :-)
Szerintem ezer éves pc-t könnyebb beszerezni. Habár nem tudom, nincs nagy tapasztalatom ezen a téren, soha nem volt commodore-om.2010-04-06 at 12:02 #5899teoMemberc64-re / amigara lehet emu alatt fejleszteni, ahol azert kb meg tudod nezni hany fps-sel menne egy real vason, meg altalaban meg ott is figyel az eredeti hw a fiokban. raadasul aki erre fejleszt az kivulrol belulrol ismeri a cuccot, amit pl nehezen felteteleznek ismerve a hw korlatot javaslo scener kollega eddigi munkassagat. tehat a vegtermekek elvezeti erteke is erösen ketseges lenne.
2010-04-06 at 13:26 #5900MurphyMemberVan dosbox is, de aki effektet akar dos-ban írni, annak ott a 256 byte intro kategória most is. :)
2010-04-06 at 13:43 #5901teoMembera500-at is lehet emulalni, megsem ir ra senki demot, mivel a1200 a standard (az sem kifejezetten atlagos kiepitesben). elude demo pl winuae alatt sokkal elvezhetöbb, mint eredeti vason.
2010-04-06 at 13:48 #5902GeriMemberha írok oldscool accelerated demót, csináltok nekem külön kategóriát? :D
2010-04-06 at 13:54 #5903teoMembercsak ha nagyobb mint 128 mega :D
2010-04-06 at 13:58 #5904poharMemberigen, és szervezünk gyűjtést új merevlemezekre :)
2010-04-06 at 14:12 #5905blueghostMemberOldschool 3d accelerated demót én is szívesen írok, akkor már ketten vagyunk.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.