☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums Platformok PC A friss hús fárasztó kérdései Reply To: A friss hús fárasztó kérdései

#22044
avatar-SP-
Member

Aha, tehát úgy járok a legjobban, ha mondjuk 10-20 vertexből építek egy “csontvázat”, és arra pakolom rá a többit? Nem akarok rögtön emberi modellt használni, csak egy példa volt :) beérem egyszerűbbel is.
Akkor a következő dolog. Ugye van ez a szabály (nem nagyon értettem meg, miért :)), hogy csak a kamera nézőpontjától óramutató szerint felsorolt poligonok renderelődnek (vagy valami ilyesmi). Én meg a lineáris algebra kb. ősellenségek vagyunk, de egy kocka esetében még oké a dolog. Na de egy ilyen többszáz vertexes generálásnál erre hogy lehet figyelni?

  • This reply was modified 12 years, 6 months ago by avatar-SP-.
Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára