Home › Forums › A Demokészítés művészete › Programozás › Szegény ember 3DS betöltője › Reply To: Szegény ember 3DS betöltője
Nahszóval, a nép (Geri) nomására gyorsan kiadom az én 3ds töltőmet (amit az utolsó két pillanatba gányoltam össze ilyenre, hogy vakok és gyengénlátoknak is jó legyen) mert szegény gyerek alig várja hogy megkaphassa a játékát, de még írok ide pár tagmondatot hogy teljen az idő, meg kinyujtózhassak, meg miegymás.Íme a kód. Objektumos, szóval elvileg viszonylag könnyen lehet kezelni. Kész nincs teljesen, ez bennevan a readme-vel egybeházasított példakódban.Eredetileg úgy találtam ki hogy a model osztály tagfüggvényei fogják majd a rajzolást végezni, ezért ilyen. Amit viszont kellene vele csinálni az az, hogy orrvérzésig mindenféle 3ds filet betölttetni vele, és tesztelni tesztelni és tesztelni. Egyelőre ez ilyen bizonytalan release, és senki ne vegye kézpénznek, és buta kisnuszi módjára beletolni a saját kódjába, mert nem biztos hogy jó lesz (főleg kételkedem a vector osztály miatt) Már nem vagyok teljesen biztos abban, hogy ez a módszer jó, ahogy ezt csináltam, így jogos kérdésem mindenki felé: hogyan lehetne javítani, optimalizálni, stb?Remélem nem ez lesz a gengepontja a demónknak. Function után ha lesz egyáltalán valami, akkor megfűzöm a többieket, és kiadjuk az engine többi részét, azon célból, hátha talál valaki benne olyan dolgot, amit jobban is meg lehetne csinálni (biztos lesz)