☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums Platformok PC vége a polygonoknak? Reply To: vége a polygonoknak?

#4470
avatarMurphy
Member

Minden a befektetett munkamennyiségen múlik, meg persze a szakmai tapasztalaton, egy komoly játék technológiáján tucatnyi ember dolgozik, egy demón 2-3, de mivel a játékokban sokkal több szempontnak kell megfelelni minden sokkal robosztusabb, hasonló látvány azért jóval kisebb munkával is elérhető. Az előny ezért leginkább nem tecnológia, hanem content szintjén jelentkezik. Pl. egy karaktermodell elkészítése manapság hetekben mérhető, és sok, területének specialistája dolgozik a textúrázáson, animáción, világításon, effektezésen… A techdemók kapcsán az nem felejtendő el, hogy ezek a techdemók azért extrém nagy munkabefektetéssel készültek, mindenféle limitáció nélkül (több száz megássak pl.), és az aktuális csúcshardverhez becélozva. A grafika elkészítéséhez sokszor neves studiókat bíznak meg. Az NVIDIA korábbi techdemóihoz (nalu, meg a pillangós) pl. ugyanaz a fazon csinálta a fej modelleket és textúrákat aki a Matrix és Animatrix fejmodelljeit is jegyzi.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára