Home › Forums › Platformok › PC › vége a polygonoknak? › Reply To: vége a polygonoknak?
Természetesen lehet jó dolgokat, és mivel jól párhuzamosítható nem egy GPU-ra implementált raytracer project van (az NVIDIA-nak van pl Gelato néven saját renderengine-je ami bizonyos dolgokat szintén raytracel). Nem lepődnék meg, ha egy csúcs sli-s kártya gyorsabban raytracelné az itt látható scenét, és hiába van raytracerhez optimalizálva, scanline módszerekkel is meg lehetne jeleníteni a techdemo scenéjét kivülállók számára “ugyanígy”. Az van, hogy jelenleg sokkal jobb grafika készíthető realtime-ban hagyományos eszközökkel bárki számára megvásárolható hw-en is, mint egy 8 processzoros laboratóriumi gépen.Az ATI R600 sorozat techdemói:video1 video2Egy éves nVidia techdemók:shotok video1 video2 video3 video4A videókban pont a részletesség veszik el, ezért érdemes a shotokat nagyítva is megnézni.