☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Demokészítés – alapok, tippek, trükkök Reply To: Demokészítés – alapok, tippek, trükkök

#2895
avatarGeri
Member
iONic wrote
Tehát a folyamatok fájlbetöltés és kirajzolás közötti részére gondolok. Nem tudom van-e külön neve ennek a résznek.

Van neve, és enginenek hívják. Ha szűkséged van enginere, ha nincs, ehhez az kell. Vagy megírod ezeket a részeket, vagy pedig írsz egy saját generikus enginet, vagy enginerészletet, ami ezeket a képes neked lekezelni. Nyilván ezeket elég egyszer megírni, és onnéttól évekig jók lesznek, egész addig amíg valami teljesen más technológia be nem jön – tehát egész sokáig.A Murphy által ajánlott d3dx-et semmi esetre sem ajánlanám, lassú, bugos, és csak a microsoft fejlesztőeszközökhöz csapják hozzá, tehát a gcc-ben nincs.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára