☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás [szavazás] Linuxos demó kódolás

Viewing 3 posts - 271 through 273 (of 273 total)
  • Author
    Posts
  • #5210
    avatarGeri
    Member

    Glutot használók figyelem: akik esetleg a demójukhoz/játékukhoz egérgörgőt használnak, figyeljenek arra, hogy windows és linux alatt (no meg esetlegesen bizonyos glut verziókkal) fordítva vannak/lehetnek az irányok! Javasolt ezt a kódrészletet használni:

    #ifdef WIN32
    if((button==GLUT_WHEEL_UP)&&(state==GLUT_UP)){egergorgo1=1; egergorgo2=0;}
    if((button==GLUT_WHEEL_DOWN)&&(state==GLUT_UP)) {egergorgo2=1;egergorgo1=0;}
    #else
    if((button==GLUT_WHEEL_UP)&&(state==GLUT_UP)){egergorgo1=0; egergorgo2=1;}
    if((button==GLUT_WHEEL_DOWN)&&(state==GLUT_UP)) {egergorgo2=0;egergorgo1=1;}
    #endif

    #5211
    avatarblueghost
    Member

    Ezt próbálta, vagy használta már valaki?

    http://statifier.sourceforge.net/

    #5212
    avatarGeri
    Member

    jól hangzik, de a nevéből először valami pornó gamere asszociáltam :D

Viewing 3 posts - 271 through 273 (of 273 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára