☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Kezdőlap Fórumok Platformok C64 VICE

Címkézve: ,

Ennek a témakörnek tartalma 22 hozzászólás, 9 résztvevő. Utolsó frissítés: avatar RawBits 6 éve, 10 hónapja telt el.

23 bejegyzés megtekintése - 1-23 / 23
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #1415

    Tudom, láma vagyok, mint az állat. De VICE alatt azt a k. ESC-et hogy kell bevinni? Már próbáltam mindkét leképezési módot, de semmi.

    #6044
    avatar
    Oswald
    Tag

    nem ertelek. esc = run stop, mit nem tudsz bevinni?

    #6045

    szóvalESC-et akarok bevinni<- így néz ki :D

    #6046
    avatar
    Oswald
    Tag

    c64es balranyilat? “0”-ra kijön.

    #6047

    hmm, én az összes gombot megnyomtam, egyikre sem jött :D azt hittem van rá valami combo…

    #6048
    avatar
    Hoild
    Tag

    Lehetőleg kapcsold az OS-t (vagy annak látszó izét) magyar billentyűzetkiosztásra, aztán masszírozd azt a gombot, amin magyar jelölésű billencs esetén “Í”, angolnál “`~” szerepel.

    #6049

    Hát, sajna nem megy :( magyar kiosztás, í-re sincs semmi. Vice oldalán nem találtam semmi infot. Amúgy linuxos VICE.

    #6050

    X11-es viceben vmi nagyon elbaszott billentyukombinacio hozza ki (a magyar kiosztas sulyosbito korulmeny :)) Anno en atvarialtam a vice keymapjat hogy a ~-ra adja ki a balranyilat, de mar nem emlekszem hogy csinaltam pontosan… :( Ha nem sikerul megoldani, megprobalom eloasni a keymap file-omat valahonnan, de az US billentyuzethez keszult szoval lehet hogy az sem fog segiteni rajtad…

    #6051

    Hmm, köszi az infot, lehet feltúrom a config file-ot én is, bár az US-es is segítene szerintem ha megtalálod, jó az nekem úgy is, csak valahol meglegyen, így nehéz rajzolni emulátorban… Monitorom meg persze nincs a c64-hez.

    #6052

    Ment mail az itt megadott cimedre.

    #6053

    Köszönöm :D

    #6054

    Ehh, nem megy ez. Kipróbáltam Edhellon configjával is, de nem megy, és már más a fájl szerkezete is, nem lehet összehasonlítani miben térnek el :(
    Szerintem vagy keresek másik c64 emut linuxra, vagy virtualboxban futtatok egy xp-t, és azon egy ccs64-et…

    #6055

    Ha lesz idom valamikor megnezek egy aktualis X11 valtozatot hogy is van ez, addig esetleg megkerdezhetsz valakit addig a CSDb-n, par vice developer szokta olvasni a forumokat…

    #6056

    Köszi, akkor majd írok nekik:)

    #6057
    avatar
    Caiwan
    Tag

    I see you 64
    Realtime memory viewer Vicehoz, és Frodohoz.
    http://icu64.blogspot.com/

    Már functionon is szóbajött; Szerintem egy cikket megérdmelne. Demókat nézni vele egész érdekes :)

    #6058

    Kár hogy win kell hozzá.

    #6059
    avatar
    Caiwan
    Tag

    meg .net 2

    #21467
    avatar
    szabok
    Tag

    Hali!

    Lenne egy kérdésem. A Vice 2.2-es hány magos procit kezel le.
    Ergó hány szálon emulál. Mert nekem dual magos van és azt
    kezeli. de pl a legújabb 2.3-mas már csak 1 szálat kezel.

    Üdv, Chris

    #21468
    avatar
    Murphy
    Tag

    Nem tudom, de miért számít? Bármelyik mai PC-n 1000% fölött szokott futni. Semmit nem tudok róla, de tippem szerint a többszálú emuláció a hangot értinheti, az ami leginkább külön bontható, és kellően számításigényes…

    #21469
    avatar
    Gargaj
    Tag

    Igazabol en mar a 64bites verziot is overkillnek tartottam, mar egy telefont alig bir kihajtani :)

    #21713
    avatar
    RawBits
    Tag

    Igazából ezek nem annyira feleslegesek, csak az átlag felhasználónak. Nekem pl van olyan gondom, hogy a gameboy emulátorok egyszerűen képtelenek jól működni felvétel közben (Fraps). Talán ha jobb opciók lennének a szálak kiosztására (vagy egyáltalán lenne) akkor nem torzulna a hang.

    #21714
    avatar
    Gargaj
    Tag

    Annyira keves a szamitasi teljesitmeny, hogy maga a thread-management venne el a legtobb idot. Az mas kerdes hogy a FRAPS mennyit lassit.

    #21715
    avatar
    RawBits
    Tag

    Óó ezek mindig akár hónapos nyomozások is lehetnek, hogy egy program, a megjelenítés, a HDD lassúsága vagy akármi a bűnös. Csak ha mondjuk akár program szinten is ki lehetne osztani a magokat, akkor esetleg lenne esélyük együtt működni és nem egymás után meg össze-vissza.

    Amúgy ezt a hozzáállást nem is értem. Hiába van több magos procid a Win eleve csak 1-et használ ha nem állítod be neki kézzel a magok számát. Azt mondjuk nem tudom, hogy ha nem használja beállítás szerint a többi magot, akkor ha API-ből indítasz pár thread-et azt kiosztja-e a magokra. Ezzel még nemigen foglalkoztam.

    Egyébként a Fraps szerintem észrevehetetlenül fut. Vettem már fel olyan játékot ami épp csak fut a gépen és nem éreztem különbséget – pedig ha fut, akkor elvileg buffereli közben a videót akkor is ha nem veszel fel épp.

    De abba is hagyom, mert nem ez itt a topic. Vice-hoz sajnos nem értek FrodoDS-t használok. :)

23 bejegyzés megtekintése - 1-23 / 23

Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára