☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Szegény ember 3DS betöltője

This topic contains 76 replies, has 14 voices, and was last updated by avatar Geri 8 years, 11 months ago.

Viewing 17 posts - 61 through 77 (of 77 total)
  • Author
    Posts
  • #5993
    avatar
    Geri
    Member

    0.03 out
    javtások:
    -nem fagy ha nincs uv
    -freeket megcsinálja
    -inicializálja a változókat rendesen

    #5994
    avatar
    Geri
    Member

    na a helyzet akkor az, hogy amint Caiwan belegyártja a textúranévkiolvasót, megyek és stabilitásilag szépen javítom az egészet, kiírtom belőle a fölösleges cuccokat, meg ilyesmi, és lesz fasza össznépi szoftverkommunista 3ds loaderünk. alien.

    #5995
    avatar
    Geri
    Member

    Sajnos Caiwan már nem segít tovább, kénytelen leszek egyedül befejeznem a libraryt. Természetesen nagy köszönet neki azért, hogy az alapokat biztosította hozzá.

    #5996
    avatar
    Geri
    Member

    Egyelőre befejeztem a dolgot.
    A textúrázás végre működik. Tisztítottam picit a kódon. Ha bárkinek bármilyen ötlete, javaslata, egyebe van, nyugodtan mondja, vagy esetleg szó nélkül írja át a kódot, írja bele hogy mit írt át, aztán rakja fel.

    #5997
    avatar
    Caiwan
    Member

    Bocs, de a kódot helyetted nem írom meg. Mellesleg ennyit is kiadni meredek lépés volt tőlem, mert a csapat többi tagjának beleegyezése is kellett volna hozzá, hogy most én ezt odaadom neked. Amúgy tervbe van véve hogy meg lesz írva minden ami neked is kellene, de ehhez meg többször át kéne gondolni, mivel engem egyedül az érdekel, hogy a mi motorunkba jó legyen, és elsősorban nem a tiedhez. Éppezért nem gányolhatok össze valamit, amit később meg ki kell dobni és/vagy használhatatlanná válik a többi.
    És ne floodold szét a topicot plz.

    #5998
    avatar
    Geri
    Member

    nem értem, miért lenne floodolás az, ha a projektről, amiről szó van, információkat osztok meg :Damúgy egyelőre minden kívánt ficsőrt belegyógyítottam, de a satbilitáson még javítani kell.

    #5999
    avatar
    Geri
    Member

    0.06 – msvc alatt potenciálisan exceptiont dobáló bug ki lett cserélve

    #6000
    avatar
    Caiwan
    Member

    jajj értem már mit akarsz, jólvan, bocs :DEdit: Hé, most látom csak: hát én ezt nem azért adtam oda, hogy feltegyed sourceforgera, hanem hogy belső használatra.

    #6001
    avatar
    Geri
    Member

    kész a 0.07, kijavítottam a normalok kezelését. Lehet weldeléssel (ez jelen esetben a közös csúcspontok normáljainak összevonását jelenti), és annélkül is betölteni a modellt. Aztán mostmár tényleg elkussolok mára. Összességében jól dolgoztunk. sailormoon.3ds ftw ;D

    #6002
    avatar
    Murphy
    Member

    Cool olvasni ezt a fejlesztési naplót, nekem bejön! Kivéve Caiwan avatarja, ami igencska megnehezíti az olvasást. :D

    #6003
    avatar
    Geri
    Member

    És elfogytak a bugok is.

    #6004
    avatar
    Travis
    Member

    Caiwan: Majd fájdalomdíjként kapsz egy TitaniumGL-t :-)

    #6005
    avatar
    pontscho
    Member

    Szerintem ha mar sw render/wrapper OpenGL lib, akkor mar http://mesa3d.org/ :) Ez raadasul ingyen van es jobb minosegu. ;)

    #6006
    avatar
    Geri
    Member

    Pontscho opensource barátai 9 év után sem tudtak multithreaded softrenderert írni, így sajnos egy modernebb sokmagos gépen az én rendereremhez képest egy jó nagyságrenddel lejjebb található a teljesítményük. De én komolyan drukkolok nekik! ;)

    #6007
    avatar
    pontscho
    Member

    Aha. :)

    #6008
    avatar
    Bery
    Member

    Modern, sokmagos gép GPU nélkül? Még egy GMA950-el szemben is megnézném a softrenderered teljesítményét, Geri! :)

    #6009
    avatar
    Geri
    Member

    Nem én hozakodtam elő a szoftveres rendererrel, pusztán tényeket közöltem.

Viewing 17 posts - 61 through 77 (of 77 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára