☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás NEON optimizált code

This topic contains 4 replies, has 3 voices, and was last updated by avatar Geri 8 years, 1 month ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #1433
    avatar
    archee
    Member

    ARM  NEON-os processzorra assemblyben írt NEON-t használó 3D matematikai kódra lenne szükségem. Pl 3mas vectorok dotolása, krosszolása, 3×3 mátrixxal szorzása, 3×3 mátrix invertálás.Azért kéne, mert úgy tünik, a GCC for ARM nem optimizálja meg eléggé a kódot amikor NEON-ra fordít. Így az lassabb lesz az új iPhonon (ARM Cortex A-8+NEON), mint a  régi iPhone-on  a sima vfp code (ARM v6, nincs NEON).De bármi egyéb javaslat jól jönne, kivéve az, hogy használjak Unit3D-t:)(nektek megsúgom, hogy a Tricky Truck jön iPhone-ra, és talán Androidra is)

    #6316
    avatar
    Murphy
    Member

    Én inkább a Unity 3D-t ajánlanám. :)

    Egyébként sajnos nem. Nincsenek már ARM mester scenerek? Kusma pl.?

    #6317
    avatar
    archee
    Member

    ezt nem értem. Mi “sajnos nem” ?

    #6318
    avatar
    Murphy
    Member

    sajnos nincs ötletem.

    #6319
    avatar
    Geri
    Member

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára