☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

This topic contains 51 replies, has 17 voices, and was last updated by avatar thomas^sd 9 years, 6 months ago.

Viewing 30 posts - 1 through 30 (of 52 total)
  • Author
    Posts
  • #1404
    avatar
    Unreal
    Member

    SziasztokSok pletykat kizarva valaki megerosithetne hogy lesz e Breakpoint 2010, emelettkeresunk 1 embert aki jonne partyra ha lesz akkor akik jonnek:- Chip – Foolman- Unreal+1 ember jelentkezeset varjuk topicba vagy privat mailkemeri@conceptart.hu

    #5805
    avatar
    Spenot
    Member

    Lesz Breakpoint, lasd Scamp hozzaszolasat itt: http://pouet.net/topic.php?which=6872&page=2

    #5806
    avatar
    Travis
    Member

    Ha még aktuális, akkor én jelentkeznék.

    #5807
    avatar
    archee
    Member

    Autoval mennék Breakpointra. 2 vagy 3 utitársat keresek költségosztás, esetleg váltó vezetö céljából. Vagy máshoz beülnék.

    #5808
    avatar
    Hoild
    Member

    Mennék Breakpointra, akár autóval is, útiköltségbe betársulva.

    #5809
    avatar
    Murphy
    Member

    Engem is érdekelne a Breakpoint trip kiknél van még szabad hely a kocsiban?

    #5810
    avatar
    teo
    Member

    archee mar tele van?
    szervezhettek lassan egy buszt :D

    #5811
    avatar
    Unreal
    Member

    Mehetnenk 1 konvojba majd, nallunk Travissal megtelt a kocsi.Mondjuk Chip autoja eleg nagy ha azzal megyunk es nem az en Nissan Almerammal, akkor ott meg viszonylag elfer kenyelmesen 3 ember hatul…

    #5812
    avatar
    teo
    Member

    nalunk 1 l :D

    #5813
    avatar
    Travis
    Member

    Ha konvojt csinálunk, akkor kell egy Gumikacsa is :-) (Helyesírás javítva)

    #5814
    avatar
    teo
    Member

    Rubberduck repülövel jön :D

    #5815
    avatar
    Unreal
    Member

    jovan ma jovan ma Teokam , mi itt csoro Ejuroperek vagyunk…Kacsa meg van , viszem ‘ – de komolyan van :)

    #5816
    avatar
    teo
    Member

    a konvoj meg ‘j’, ezzel be is fejeztem mara a grammar-nazi uzemmodot.

    #5817
    avatar
    Edhellon
    Member

    Szerintem komolyan erdemes megnezni a repjegyarakat, Frankfurt-Hahnba megy Budapestrol a RyanAir ha jol emlekszem, Frankfurtba meg kb. minden legitarsasag (par eve egesz olcson kaptam Jailbirdnek Bp-Frankfurt returt kb egy hettel a party elott, pentek de. oda, hetfo du. vissza ha jol emlekszem), illetve erdemes lehet megnezni a Germanwings Koln/Bonn jaratait is (napi 2 jarat van), az a repter sincs nagyon messze a partyhelyszintol, ami kozvetlenul a repterrol vonattal konnyen megkozelitheto. (A retur vonatjegyet olyan 20-30 eurora lonem be.)

    Persze kocsival nyilvan joval olcsobb, a fentiek olyan ertelemben kezelendok, hogy ha valaki nem talal maganak helyet a konvojban… :)

    #5818
    avatar
    Unreal
    Member

    Es foleg ha addigra kesz lesz az E85 os atalakitom a kocsiba :))) 207ft/liter :)) 320 helyett…

    #5819
    avatar
    teo
    Member

    ryanair mar nem repul hahn-ra.

    #5820
    avatar
    Charlie
    Member

    Unreal: … es plusz 20% fogyasztas meg -15% teljesitmeny… :) Persze meg igy is megerheti… Amugy mifele “E85 atalakito” kell? Egy jobb injektor magatol megtanulja, ha E85-ot tankolsz… De meg a Skodamban is annyi, hogy eltekerek ket beallitocsavart a karbin es kesz. :) (Oke, ha nagyon perfektre akarom, akkor fuvokat is cserelek, ami kb. egy 20 perces es 200 Ft-be kerulo muvelet, de ez opcionalis.)

    #5821
    avatar
    pohar
    Member

    skodaforum.hu :)

    #5822
    avatar
    Unreal
    Member

    Charlie: ez nekem uj hogy megtanulja az injektor ezt a dolgot, pedig szakmamban autoszerelokent vegeztem anno :)) persze akkor meg kispolskik voltak, meg trabantok :) de majd rakerdezek, fogyasztasban en 10% pluszrol tudok, ismeros is raadasul ahol csinaltatom, ha atver meghal :)

    #5823
    avatar
    Edhellon
    Member

    Ez el is kerulte a figyelmemet, Hoild a Breakpointon. WTF. :)

    #5824
    avatar
    Charlie
    Member

    OFF: Skodaforum.hu

    Unreal: az injektorok az esetek tobbsegeben “tanulekonyak” vagyis a kopogasszenzor, a lambda-szonda, hofok-jeladok, fordulatszam es a minden egyeb modern auton elofordulo szenzor jelei alapjan folyamatosan allitgatjak azt az uzemanyagmennyiseget es keverekaranyt, ami adott gazpedal-allasnal a motorterbe jut, plusz jatszanak az elogyujtassal, stb-vel hogy idealis emisszios es teljesitmenyertekeket kaphass. Sot akar a szelepvezerlest is megvaltoztatjak, ha a motor tud ilyet… A rendszer eltarolja a korabbi uzem kozben mert ertekeket, es figyelembe veszi, hogyha az elobb ezt kapta, most meg amazt kapja, akkor valoszinuleg mi tortenhet a motorral, es hogy kell modositania a vezerlest. Ez a “tanulasa” az injektornak. Ha a szenzorok altal kozvetitett ertekek hirtelen nagyon es tartosabban megvaltoznak, akkor az injektor tipustol fuggoen “reseteli” magat, es ujra kezdi “tanulni” az alatta futo motort, vagy sziimplan nem mukodik tobbet, es minden amit az autodtol varhatsz egy “Check Engine” lampa a muszerfalon. Az E85-tel plusz problema, hogy a szenzorok olyan ertekeket merhetnek vele, ill. ugy mukodik “idealis” uzemben, ami kivul van a benzines uzem “valid” tartomanyan, amit a legtobb regi injektor megint csak egy “Check Engine” hibaval honoral.

    Az E85 atalakitok tehat kb. annyit csinalnak, hogy atverik a kevesse rugalmas motorvezerlo elektronikat, hogy azt higyje, hatarerteken beluli jeleket kap, holott nem. :) Modernebb autokban egyebken elofordul, hogy van direkt E85 uzem az injektorban, vagyis az ertekek megvaltozasakor “eszreveszi”, hogy hmm, ezek valid ertekek egy E85 uzemhez, es akkor atall arra.

    Egyebkent szoftver kerdese minden, tehat megfelelo szoftverrel nem kell “atalakito” keszlet, de ugye mondani sem kell, hogy ezek a szoftverek a gyarak hetpecsetes titkai, szoval a hetkoznapi embernek marad a patkolas… En mindenesetre nem tennek az automba ilyet. Annak ellenere, hogy idonkent szoktam E85-ot tankolni, mert durvan atpucolja a karbit menet kozben, de csak benzinnel keverve szoktam. :)

    ON. :)

    #5825
    avatar
    Unreal
    Member

    Charlie: na akkor mondom rakerdek a tagnal, hogy szukseges e atalakito beszerelese, azt mondta tankoljak ra felig a benzinre bioetanolt, majd noveljem annak aranyat a benzinnel szemben es ha birja, nincs gaz akkor nem is kell bele atalakito – mert ok azt hittek mar probaltam E85 tel a kocsit, de mondtam meg nemigen. Szoval koszi a tippet, mert akkor sporolok ezugyben ha megse kell atalakito… THX!

    #5826
    avatar
    Hoild
    Member

    Edhellon: Ha most is lemaradok, akkot aztán végleg lemaradtam róla. Majd ha a car pool kialakul itt, remélem valakihez beférek.

    #5827
    avatar
    archee
    Member

    Az E85 átalakításkor a benzincsöveket is olyanra kell cserélni, ami nem rozsdál/rohad szét az anyagtól.
    Az E85ös auto injektorain pedig nagyobbak a lukak (skodának nincs injektora), ezért az olyanok benzin üzemben többet fogyasztanak, mint a normál benzines. Ezért nem egyszerü összehasonlítani.

    #5828
    avatar
    Midge
    Member

    Hali! TI kb mikorra erkeztek meg?

    #5829
    avatar
    Unreal
    Member

    Mi jelenleg penteken indulunk, tavaly elegge kesesben pentek delutan 5-6 fele indultunk el, most jo lenne korabban…
    hogy mikorra erunk oda az passzos…gondolom ha reggel indulunk, akkor este, 11, ejfel pentek

    #5830
    avatar
    Charlie
    Member
    archee wrote
    skodának nincs injektora

    Muhaha, hät persze, hogy nincs… … hitted te. :) Megjegyzem ezt, a még az 1000MB-ből származó 4 hengeres OHV motort amit csak “A Skoda Motor”-ként emlegetünk, egészen 2003-ig az 1.4 8V Fabiákig építették az autókba. Igen, a Favoritban és a Felíciákban is az van (kivéve a 16V példányok, mert az VW motor). Sőt a Skoda a VW konszernen belül másoknak is, pl. a Seatnak is gyártott belőle… Értelemszerűen katalizátorral, injektorral. A mechanikában a közismert 120-as motorhoz képest a legjelentősebb különbség az ólommentes üzemre is alkalmas alumínium hengerfej és persze az 1.3, később az 1.4 literes hengerűrtartalom. Teljesen típusazonos motor egyébként, legálisan beépíthető farosokba is, injektorostól. Pl. ez egy ilyen autó, Felicia injektor technikával (2000 környéke), a tulajdonos egyébként győri és az autó ma is (legálisan) fut, természetesen. Skodaklubnak itt vége, részemről. :)

    #5831
    avatar
    Unreal
    Member

    Es jo kis Tankokat is gyartott a Skoda a 2.vhb ban :)
    LT 38, bar elavult volt mar akkor a gyenge lovegevel :)

    #5832
    avatar
    slyspy
    Member

    Nanorobotot nem gyárt a Skoda?

    #5833
    avatar
    Bery
    Member

    Csak biorobotot, az megy bioetanollal ;)

    Egyébként a 120-as egy jól vezethető konstrukció volt, csak nagyon melegben, meg emelkedőn nem szeretett közlekedni. Ja, meg hideg motorral :)

Viewing 30 posts - 1 through 30 (of 52 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára