☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Home Forums A Demokészítés művészete Programozás Demokészítés – alapok, tippek, trükkök Reply To: Demokészítés – alapok, tippek, trükkök

#2942
avatarblala
Member

Bery Bery, nahat. Egyreszt, nem sajnalom le a C-t, csak nem valo sok mindenre, mint ahogy ma mar nem assembly-ben irjak az applikaciokat sem. Masodreszt, ennek semmi koze nincs a C-hez, azon kivul hogy a nevenek elso betuje C. Harmadreszt, sajat nyelvuk van, de az se a C-re hasonlit hanem a C++/C#/Java -ra, ha jol ertem, bar nem tul informativ a honlap. De valoszinusitem hogy inkabb csak elso ranezesre hasonlit, es csak szerintuk. Negyedreszt, amennyiben neked a “jatszva” definicioja a mar-mar Java-i magassagokba toro (lasd screenshot)

“extern void object::Take() { …”

akkor egeszsegedre :D

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára