☰ Menu

Scene.hu

Magyar demoscene portál – grafikusok, zenészek, programozók alkotói közössége

Blockparty Invitation 2008-2009

Posted by Murphy on 2009-04-02, 08:57

A tengerentúli demoscene legendásan nem túl erős, de az elmúlt két évben, talán részben az NVISION-nek is köszönhetően, igen szépen fejlődnek. A jelen állás szerint az idei egyetlen demoscene találkozó, a BlockParty invitációját a nemzetközi, de main coderét tekintve amerikai XPLSV készítette. Kellemes retro hangulat, egyszeri megtekintésre mindenkinek ajánlott.

A Trailer Park Demos által készített tavalyi invitáció is rendkívül stílusos, és külön érdekessége, hogy nem olyan régen kiadták a forrását. OpenGL code, sok-sok glVertex hívással, ez nem annyira szimpatikus, de a demo ízléses, a code minősége se rossz, lehet belőle ellesni ezt-azt. De csak a tovább után!

Letöltés:
http://www.trailerparkdemos.com/tpd_bp08_final_source.zip

Categories: Ajánló

14 Responses so far.

  1. avatar Grass says:

    Kellemes kis invitáció. A zenéje kifejezetten tetszik. De a legjobb a HiRez GFX compó :)

  2. avatar dose says:

    a zenéje odaver!

  3. avatar MaNiAc says:

    Mi az, hogy csak “egyszeri nézésre”? :)

  4. avatar Charlie says:

    Bazeg. Egy jo pc-s demo (tolem ez nagy szo). Jo zene, nezheto gfx, es par kafa otlet is. Raadasul az ujvilagbol. Najsz. Erre ijet szol a morfi: “egyszer nezheto”, mert van benne glVertex(). Jáááááj…

  5. avatar Murphy says:

    Gyerekek, szövegértésből kettes alá! :)

    “egyszeri megtekintésre mindenkinek ajánlott”

    más szavakkal:

    “minimum egyszer érdemes megnézni mindenkinek”

    [ módosítva Apr. 3. 14:03 ]

  6. avatar Charlie says:

    Ha nekunk szovegertesbol kettes ala, akkor te fogalmazasbol megbuktal! :P

  7. avatar Oswald says:

    mi a baj a glvertex hivasokkal ? :) c64en ilyen nincs ezert nem ismerem :D

  8. avatar blala says:

    Semmi komoly baj nincs veluk, de ez ilyen lenezett dolog :)
    Kicsit lassabbak, meg sokszor kell hivni a drivert 1 helyett. Szoval mondjuk ha egy 100000 polygonos objectet akarsz kirakni akkor nem praktikus 300000-szer meghivni a drivert. De ha csak egy teglalapot akarsz kirakni, akkor tokeletes. Amugy az uj opengl-ben mar nincs is glVertex.

  9. avatar Murphy says:

    Oswald: a glVertex-szel az a baj, hogy nem hardver barát, és emiatt rosszra tanítja a fiatalságot. ;)

    Charlie: Azért a pótvizsgán nem rólad fogok lesni. :)

  10. avatar Oswald says:

    van glmassvertex() is ? :)

  11. avatar abcug says:

    ugyan, tegyed akko’ megjelenitesi listaba es mar is sokkal szebb :)))
    de most tenyleg! a demo szempontjabol nem tok mindegy, hogy glVertex vagy “tarolobjektumos” :)

    a zene az tenyleg kellemes, a demo meg hat olyan korai Fresh!MindworkZ stilusu imho… Viszont hatarozottan fejlodnek odaat!

  12. avatar teo says:

    a zene szerintem is asz.

  13. avatar Murphy says:

    Politikusokat nem szoktak ennyiszer félreértelmezni mint ezt a pár soros cikket :)
    A glVertex a forrás minőségére értendő, mint korábban is írtam, tanuló codernek nem biztos, hogy jó ha ilyeneket tanul meg először, aztán meg rájön, hogy ez tökre nem jó.
    Idézve magamtól: “külön érdekessége, hogy nem olyan régen kiadták a forrását. OpenGL code, sok-sok glVertex hívással, ez nem annyira szimpatikus, de a demo ízléses, a code minősége se rossz, lehet belőle ellesni ezt-azt.”

    [ módosítva Apr. 7. 13:49 ]

  14. avatar abcug says:

    peldaul glVertexet ? :)))

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Ugrás a lap tetejére Ugrás a lap aljára